zaterdag 13 oktober 2012

Breien




Sinds ik de popjes van Arne en Carlos heb gemaakt heb ik het breivirus weer te pakken.
Drie weken geleden ben ik een cardigan begonnen in een mooi wolletje en een naar mijn smaak een mooi kleurtje(taupe).
Cardigan klaar, mama vond hem prachtig.Dus er moest een gebreid worden voor ons Minneke(donkerbruin).
Dit was wel buiten mijn kleindochter Sterre gerekend.
Sterre had geen zin om de cardigan te dragen, ze vond de kleur lelijk!!!!!!
Oma jij weet toch dat blauw mijn lievelingskleur is. Dus vertelde ze aan mama, oma gaat deze avond een nieuwe breien.
Dat was vlugger gezegd dan gedaan...... Heel internet afgezocht naar blauwe wol. Eindelijk gevonden, besteld en nu wachten tot hij aankomt.


Wat is er gezelliger dan knus in de zetel te breien, kwestie van optimist te blijven met dit donker regenweer!!!!!










Ondertussen maar begonnen aan een cardigan voor mezelf.


Voila de rug is al klaar.


Nu ben ik bezig aan de voorpanden.














See you, quiltfrouke

4 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje en patroon .
    Breien is fijn zo in de avond uurtjes.
    Dan voor de reactie op mijn blog.
    Ik heb die van jou gevonden, en ga je volgen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo!
    Wat kan je mooi breien! Die cardigan gaat echt prachtig zijn.
    En je gaat goed vooruit zo te zien.
    Ik ga zeker nog al eens komen kijken op je fijne blog en ben dan ook je volger geworden.
    Groetjes,
    Ann
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je brei werk ziet er goed uit. Ik doe het je niet na. Maar mijn moeder breide vroeger altijd de truien voor mij en mijn zusjes en daar waren we altijd erg blij mee.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie trui...
    Die Bergere wol is toch zalig om te verwerken,he...en die breit zo zalig...
    Héél mooi model en kleur.
    knap,hoor!Nanske

    BeantwoordenVerwijderen