donderdag 4 oktober 2012

BQV beurs in Edingen

Vandaag nog eens naar de beurs geweest.Elk jaar zijn we er als eerste bij om ons in te schrijven voor de midweek quilten in Blankenbergen.
Daar patchen en quilten we van maandag tot donderdag zonder op te kijken!
Ik probeer om iedere keer een projectje te maken.



Dit huisje met los dak was mijn project van 2011



En dit huisje (naaimachinehoes) heb ik dit jaar gemaakt.
Wat het volgend jaar gaat worden weet ik nog niet.
Waarschijnlijk aan stukken die nog gequilt moeten worden verder werken!




See you
Quiltfrouke

5 opmerkingen:

  1. Hallo Brigitte,

    Leuke blog heb jij daar!
    Heb me als je eerste volgertje aangemeld...
    Allemaal hele mooie dingen die je daar uit je mouw schud!
    Vele groetjes,Nanske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hei Brigitte,
    Wat een leuke huisjes heb je gemaakt zeg.
    Ik ben meteen volger geworden.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee wat leuk. Dat ronde huisje heb ik ook gemaakt. Ik heb het hem met stof en vilt gemaakt.
    Die van jou is ook super leuk geworden.
    Welkom in blogland.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo Miranda,
      Ik lees juist dat je het huisje hebt gemaakt.
      Heb jij de afmetingen van het patroon gevolgd of heb je zoals mij vergroot(200%).
      Dank u dat je volger werd.
      grt Brigitte

      Verwijderen