woensdag 2 november 2016

Kerst...........'

Vorig jaar kocht ik op de beurs in Edingen een pakketje voor kerst.  Ik vond de kleuren prachtig en ben natuurlijk onmiddellijk begonnen met mijn projectje.
Zie hier het resultaat.
Dit jaar gingen mijn quilt vriendinnen Kaatje en Kristel er een lang weekend op uit. Eerst een bezoek aan rietje en Will Van Slagmaat, waar we een hele dag verbleven. Ze waren ongelofelijk gastvrij. We werden ontvangen met een uitgebreid middagmaal en werden onmiddellijk uitgenodigd voor het avondeten. Het was super gezellig en vooral heel lekker. 

Op zaterdag zijn we gaan shoppen in Deventer. Een heel gezellig stadje. 
Zondags zijn we naar de beurs geweest in Maastricht. 
Daar heb ik me een standaard gekocht om miniquiltjes op te hangen. 

Thuisgekomen moest ik toch iets uitdokteren om er aan te hangen. Tussen mijn stofjes gaan neuzen......daar kwam ik nog wat restjes stof tegen van het kerstquiltje van vorig jaar. Dus, mijn hersens wat gepijnigd en dit werd het dan........



Voila se......op naar het volgende project. 

See you , Quiltfrouke Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten