woensdag 8 mei 2013

Meebreideken!

Wat is het leuk om aan het meebreideken te werken. Al die gekende minder gekende en nieuwe steken te breien.
Al duurt het wel even eer je een nieuwe steek onder de knie hebt, het is een fijne afwisseling.





                                                                                  Dit is mijn kleuren pallet.







                                                                                    Deze lapjes zijn al klaar!

Met veel plezier brei ik verder.
work in progress

see you Quiltfrouke Brigitte


4 opmerkingen:

  1. Je blokken zijn heel mooi Brigitte,
    Ze zijn leuk om te maken,he.
    Die afwisseling steeds...ikzelf zit vast op blokje 11.
    Dochterlief speelt ermee maar ikke...nadda,noppes ;-)
    Ik zie wel...ofwel nog es m'n tanden in zetten ofwel een andere,he.
    Toedoeloe en brei,ze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He he, kom ik eindelijk even langs om je blokken te bewonderen. Je hebt er best al veel gemaakt.
    Leuke kleurencombinatie.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb je mijn pakketje inmiddels binnen??
    Ik heb hem vorige week vrijdag al op de bus gedaan, dus ik hoop dat je hem inmiddels hebt ontvagen!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Theetje,
      Omdat ik nu op verlof ben weet ik niet of het is toegekomen.
      Maar nu wacht er nog een verrassing als ik thuiskom.
      Alvast bedankt, ik laat je iets weten.
      Grt Brigitte

      Verwijderen